Forum na którym prowadze 'dziennik' mojego Eclipse
Zamieszczam instrukcje jaką napisałem dosłownie przed chwilą. Przy okazji zmiany zegarów zrobiłem także parę fotek więc myśle, że ze zrozumieniem w 100% problemów nie będzie.
No więc zaczynamy:
1. Polecam wyjeździć benzynę do zera, gdyby w razie poruszenia wskazówki benzyny było wiadomo jak należy ją ustawić. Po za tym po zatankowaniu od razu będziemy wiedzieć czy wskazówka ta nigdzie się nie blokuje.
2. Polecam odpiąć klemy akumulatora. Nie wiem czy jest to konieczna czynność, ale tak zaleca instrukcja. Poza tym, można sobie zrobić restart kompa J.
3. Odkręcamy dwa wkręty trzymające maskownice. Znajduję są one pod tym ‘daszkiem’.
4. Po ściągnięciu maskownicy oglądamy taki widok:
Teraz odkręcamy 4 śruby które mocują całe zegary do kokpitu. Dwie są łatwe do znalezienia, a dwie pozostałe znajdują się w rogach zegarów.
5. Lekkim ruchem wyciągamy zegary. Nie trzymane one są na żadnych wkrętach, czy kostkach, a jedynie na 3 złączach komputerowych. Najlepiej lekko ruszać w lewi i prawo.
6. Gdy zegary leżą już przed nami usuwamy ‘szkiełko’ zegarów. Z tego co pamiętam trzyma się ono na 8 zatrzaskach. Uważajcie żeby nie złamać sobie żadnego z zatrzasków. Najlepiej po kolei je lekko naciskać.
7. W podobny sposób pozbądźcie się czarnej maskownicy.
8. Teraz należy umieścić indiglo na zegarach. Mam 420A więc nie musiałem ściągać żadnych wskazówek. Poproście kogoś o pomoc, niech jedna osoba np. wykałaczką naciska indiglo, gdy będą wchodzić pod wskazówkę, a druga powoli pcha. Podobnie jak Goldi musiałem lekko przyciąć indiglo w miejscu, w którym nie świeci (wskaźnik temperatury).
9. Nie usuwajcie żadnych diód z tyłu. Podświetlenia standardowego nie będzie i tak widać, a jeśli zaczniecie się bawić w wyciąganie diód możecie sobie usunąć podświetlenie wskazówek i licznika przebiegu.
10. Teraz podpięcie zegarów pod napięcie. Polecam wybranie tego, co ja... ze tego względu, że kombinowałem z tym napięciem z 4 razy zanim mi się udało znaleźć odpowiednie. A były przypadki, że chodziło przez 10 minut i potem się wyłączało.
Zamieszczam zdjęcia jak należy podpiąć te kable.
11. Przykręcamy wszystko w jedną całość i montujemy do samochodu. To chyba najtrudniejsza czynność kable lubią wchodzić w połączenia komputerowe. Najlepiej z tyłu połączyć ze sobą kable jakąś taśma izolacyjną. Pewnie macie dołączony do indiglo taką dużą plastikową rzecz J do której wchodzą i wychodzą kable. Ja znalazłem kawałek gąbki i otuliłem nim to cos J żeby mi się nie tłukło w czasie jazdy.
12. Końcowy efekt widać na obrazku:
Nie oddaje on efektu, jaki jest naprawdę. Moje indiglo mają jeszcze możliwość zmiany koloru. Nie umie po prostu robić zdjęć w nocy.
Offline